要上决

【段子】【脑洞】【涂鸦】【全职高手】【双花】【喻黄】【双叶】【韩张】【百合】

打饭X喻黄X粤语



【段子】

【蓝雨】

【喻黄】


(粤语不喜勿喷!(>﹏<)!……)


“队长,今日中午食咩啊?我记得今日饭堂度有牛腩粉鲜虾拉肠干蒸生肉包猪肠粉……”


训练一结束,黃少天就行到喻文州身边,不停咁讲……虽然蓝雨噶成员都已经习惯晒,但系每次训练完就去搵喻文州噶黃少天真系好可疑……


“少天……”


喻文州睇准时机即刻打断黃少天【话唠】噶技能,蓝雨噶选手都系心里面叫好……


“我想食牛肉饭……”


“好!队长我即刻帮你买你坐系度就得啦~”


“唔洗了少天,一齐去啦。”


讲完,喻文州企起身,拉住黃少天走向饭堂……


“咦?咁黃少帮我地带饭啦~”


“我又要我又要!!”


郑轩宋晓嫌黃少天太偏心,专登黎搞事……


“切!你地又唔系队长,我凭咩帮你地买?”


“咿——黃少只帮喻队买,系咩意思啊?~”


徐景熙都唔嫌事大,又加埋把口……


“你理得我?~队长就系特别滴噶啦!~你地想要咁噶待遇啊?做左队长先……哦唔系,就算你地做左队长你地都无咁噶待遇~因为……”


“我地唔系喻队……”


郑轩宋晓徐景熙唔洗讲咩就超级默契咁一齐讲左出黎……


听到黃少天哼哼两声,面上微微泛红,时不时睇向喻文州。喻文州只系笑笑,咩都无讲……


“走啦走啦!我地唔系喻队无咁好待遇啊~只得自力更生啊自己去饭堂打饭……”


宋晓郑轩徐景熙三个勾肩搭背唉声叹气咁从佢地身边行过。


“咦?黃少点解咁衰啊只帮喻队打饭?……”


卢瀚文只系听到佢地系度讲黃少唔好,但系唔知佢地深层噶意思……


“卢仔你米多事!”


黃少天搭过卢瀚文噶肩,语重心长咁讲,


“佢地啊妒忌队长只食我帮队长打噶饭,然之后就到处讲我衰野话我只对队长好,你睇下你滴前辈……”


“但系黃少啊……点解我无见过前辈帮队长打饭噶?我就见过黃少帮队长打饭喔……”


“嗯……你都知我黃少天好热心噶啦……”


“咦?咁黃少帮我打埋咧?”


“奶妈!边个教你嘎?!卢瀚文你会长唔高嘎!!”


——END——

 


评论(19)

热度(9)